TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Termenii și condițiile noastre:

Găsiți informații importante despre cumpărăturile efectuate la Bestemga.com aici.

1. Încheierea contractului

Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butonul “Comandați și plătiți”, transmiteți o comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Comandați și plătiți”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii. Confirmarea primirii comenzii este emisă imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de două zile.

  1. Instrucțiuni privind retragerea din contract

Dreptul de retragere

Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (Sabareni, Strada Ghioceilor nr. 9D, jud. Giurgiu, email:order.xbuzz@gmail.com) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți folosi modelul de retragere de mai jos; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, mai putin costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru alte mijloace; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Puteți trimite înapoi bunurile sau le puteți înmâna DPD, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul de retur in cazul unui defect sau unei masuri necorespunzatoare for fi suportate de catre topchoice .

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Sfârșitul instrucțiunilor referitoare la retragere Model de formular de retragere

Completați și returnați acest formular la adresa de mai jos doar dacă doriți să vă retrageți din contract:

Sabareni, Strada

 email:order.xbuzz@gmail.com

Vă informez/Vă informăm * prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră * din contract: referitor la vânzarea următoarelor bunuri*:
comandate la data de */primite la data de*:

Numele consumatorului (consumatorilor)
Adresa consumatorului (consumatorilor)
Semnătura consumatorului (consumatorilor)

Data

*doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie

  1. Exceptări de la dreptul de retragere:

In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.

  1. Dreptul de returnare de până la 30de zile de la primirea bunurilor:

Pe lângă dreptul legal de retragere menționat mai sus, vă acordăm o garanție de returnare pentru perioada de 30 de zile de la primirea bunurilor. Astfel, puteți anula contractul și după expirarea perioadei de retragere de 14 zile prin returnarea bunurilor către noi în termen de 30 de zile de la primire (perioada începe în ziua următoare primirii bunurilor), atâta timp cât bunurile sunt în ambalajul original și sunt complete și atâta timp cât nu au fost folosite sau deteriorate și atâta timp cât nu constituie bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului sau care sunt clar personalizate sau bunuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă ( ex. lenjerie intima ) dacă au fost desigilate după livrare. Expedierea este suficientă pentru a respecta termenul limită.

Bunurile trebuie sa fie expediate înapoi la:Strada Principala nr. 156, jud. Giurgiu.

Garanția returnării convenită prin contract nu afectează drepturile și revendicările dumneavoastră legale. În particular, dreptul dumneavoastră legal de retragere și drepturile dumneavoastră legale de garanție rămân neschimbate, cu conditia ca bunurile se află în ambalajul original.  

 

 

  1. Expediere

Livrările sunt numai în România. Eliberarea bunurilor se face numai în cantități tipice unei familii sau gospodari, iar bunurile se eliberează numai consumatorilor finali.

  1. Garanția

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și - în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale - alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.

  1. Costuri de Expediere

Comanda dumneavoastră este expediată cu o taxa de expeditie de 23 RON.

  1. Plata

Plata se poate efectua în numerar la livrare. Nu vor fi aplicate reduceri pentru plata promptă în numerar. Ne rezervăm dreptul de a oferi metode de plată specifice numai pentru livrarea solicitată, de exemplu, numai metode pentru a ne asigura riscul de credit.

Plata în numerar la livrare

Plata pentru bunuri se va face în numerar la livrarea coletului, în suma indicată pe factură. În cazul unei retrageri conform Secțiunii 2, rambursarea se face prin transfer bancar. Pentru aceasta, avem nevoie de datele dumneavoastră bancare, care pot fi păstrate cu ușurință și în siguranță în contul de client. Ne rezervăm dreptul de a emite un voucher având o valoare egală cu bunurile returnate în cazul în care nu introduceți detaliile dumneavoastră bancare după atenționări repetate.

  1. Prețuri

Prețurile noastre sunt exprimate în RON și conțin TVA care este obligatoriu.

  1. Rezerva proprietății

Până la plata integrală, bunurile rămân în proprietatea noastră.

  1. Soluționarea alternativă a disputelor

Nu suntem nici obligați, nici dispuși să participăm la procedurile alternative de soluționare a litigiilor în cadrul comisiilor de arbitraj a consumatorilor.

  1. Excluderea răspunderii pentru linkuri internet ale terților

Pe paginile noastre, folosim link-uri internet pentru a face trimiteri către alte pagini de internet. Pentru toate aceste link-uri internet, este valabil faptul că: Declarăm în mod expres că nu avem nicio influență asupra stilului și conținutului paginilor legate. Astfel, ne distanțăm în mod expres față de întreg conținutul de pe toate paginile legate aparținând unor terțe părți și nu ne însușim aceste conținuturi ca fiind ale noastre. Această declarație se va aplica tuturor link-urilor internet afișate și pentru tot conținutul paginilor către care se fac legăturile.

  1. Limba contractului / stocarea textului comenzii

Contractul se încheie în limba română. Textul comenzii nu este stocat de către noi și nu mai poate fi accesat după finalizarea procedurii de comandă. Puteți, totuși, să tipăriți textul comenzii imediat după trimiterea comenzii.

  1. Drepturile asupra fotografiilor

Toate drepturile asupra fotografiilor aparțin companiei Romsin Project S.R.L. Utilizarea acestora fără aprobarea prealabilă explicită nu este permisă.

  1. Identificarea furnizorului

Strada Principala .